ponnyhektor

Dag 3

Kategori: Listan

Dag 3. Något roligt minne
 

Detta blev svårt. Men det är nog när jag Camen och Elle red ut på Jolly, Tärnmin och jag hade så klart baloo :)
Det var för jätte länge sen. Stallet som vi var i då var boxholms ridskola och de här tre hästarna var våra foderhästar. Vi älskade dem! Vi red iallafall ut en dag tror vi red tullerundan kommer inte riktigt ihåg. Men jag hade med min min lilla kamera och vi skulle ta lite kort tänkte vi så vi ställde kameran på en sten sen tog vi så den skulle ta kort efter 10sek och på de 10sek skulle en av oss hoppa upp fort på ponnyn och sen skulle vi se snygga ut men det gick inte så bra, kommer igåh att det blev massa r4oliga bilder. Men det värsta va när jag skulle hem och lägga in bilderna så funkade inte minneskortet... Har iallafall kvar minneskortet för någon gång hoppas jag att jag ska kunna få fram bilderna på något sätt! :)
 
Gud vad kul vi hade på den tiden! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: