ponnyhektor

Söndagens bestyr

Kategori: Hektor 2013

Detta blir då ett kort inlägg eftersom jag börjar jobba kl 11 och ska fixa mig äta frukost och åka till stallet och mocka innan. 
Men igår var som sagt permiär turen med vagnen för hektor och mig :) Som sälskap hade vi med oss Martina som red max :) Det gick iallafall jätte bra, gick först med henne en bit. sen hoppade jag på i vagnen. hon sparkade en gång men det var bara i första traven sen var hon jätte duktig. Fick hoppa av och gå ite då det var jätte knögligt på gamla järnvägen. hon fick jobba på massa iallafall och var super duktig, var iallafall en sväng på 3km :) 
väl hemma i stallet igen så pysslade jag om min prinsessa stretchade (stavning) henne och tog på henne ett varmt täcke så fick hon gå in och äta :) 
 
Följde swedan med martina upp, För vi skulle ta in hästarna vid halv 5 5 då när vi gick ut vid halv 5 så var hästarna redan inne så det var lätt :) Hon bytte sen gardiner, sen flötade vi på pizza och tittade lite tv, badade Doddo som luktade häst/skit sen åkte jag hem :) 
 
 
 
Lite bilder ifrån helgen 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: