ponnyhektor

Dagens promenad

Kategori: Hektor 2013

Efter jobbet åkte jag direkt till stallet. Borstade och tvättade henne i ögonen, för tror hon är lite irriterad i ögonen och varar mycket så har köpt ögonsalva på apoteket som jag tar på henne 1-2 ggr per dag. Det har redan blivit bättre hon är bara lite röd i ögat nu så det är nog över snart :) 
Gick iallafall ut och gick spåret med henne idag. Hon var skapligt pigg och ville busa helatiden, men jag försökte få henne lugn. var ute och gick med henne idag eftersom jag körde henne i söndags och ville inte att hon skulle bli stel om hon stod idag. Men nej nej inte var hon trött piggare än vanlingt min lilla ponny :P 
Så i morgon blir det antaglingen lite tömkörning eller en kort promenad. :) Eller om det är fint väder kanske jag sätter på vagnen :) 
 
 
 
Ponnyn somnade typ 
 
så här så ponny ut idag! SÖÖT
 
På promenad i spåret :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: